Muğla Gelişim Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi

Akademik becerilerin bir diAYeri olan Matematik dersinin becerilerinde ise ilk olarak nesneler arasA� iliAYkileri ayA�rt etmeyle derslerimize baAYlA�yoruz. Bunlar; nesneleri bA?yA?k-kA?A�A?k, uzun-kA�sa, kalA�n-ince, az-A�ok, iA�-dA�AY, alt-A?st, uzak-yakA�n, A�n-arka, boAY-dolu, yA?ksek-alA�ak, hafif-aAYA�r, bA?tA?n-yarA�m-A�eyrek olarak ayA�rt etmedir. Daha sonra ritmik sayma(1a��er,2a��AYer,3a��er,4a��er,5a��er,6a��AYar,7a��AYer,8a��er,9a��ar ve 10a��ar),doAYal sayA�larA� kavrama ve bunlar arasA�ndaki iliAYkileri ayA�rt etme becerisini, dA�rt iAYlem (toplama, A�A�karma, A�arpma, bA�lme) becerilerini, kA?me ve kA?meler arasA�ndaki iliAYkileri ayA�rt etme becerisini, vA?cut organlarA�nA� veya metre, cetvel, gram vb. araA�larA� kullanarak uzunluklarA�, sA�vA�larA� ve kA?tleleri A�lA�me ve bu A�lA�A?m birimleri arasA�nda dA�nA?AYA?m yapabilme becerisini, saati okuma becerisini, parayA� tanA�ma ve tanA�mlama becerisini, geometrik AYekilleri tanA�ma, A�zelliklerini belirtme, geometrik AYekilleri A�izme, A�evresini ve alanA�nA� hesaplama becerilerini, A�rA?ntA? oluAYturma davranA�AYA�nA� ve dA�rt iAYlem kullanarak problem A�A�zme becerisini, kesirleri ve A�zelliklerini belirtme becerisini ve yA�lA�n bA�lA?mleri (yA�l-mevsim-ay-hafta-gA?n) arasA�ndaki iliAYkileri A�alA�AYA�yoruz. Bu beceriler kazanA�ldA�ktan sonra A�ocuAYun ihtiyaA�larA� doAYrultusunda daha A?st dA?zey becerilere geA�iyoruz.
Bu becerilerin A�alA�AYA�lmasA�nA�n nedeni; A�ocuAYun baAYA�msA�z olarak gA?nlA?k yaAYamA�nda karAYA�laAYtA�AYA� problemleri zihniden dA�rt iAYlem yardA�mA�yla A�A�zmesi, parayA� kullanabileceAYi yerlerde para verip, doAYru para A?stA?nA? alabilmesi, hangi zamanda yaAYadA�AYA�nA� fark edip ona gA�re gA?nlA?k yaAYamA�nA� dA?zenleyebilmesi, A�lA�me araA�larA�nA� kullanarak A�lA�A?m yapA�p bunlar arasA�nda dA�nA?AYA?m yapabilmesi, nesneler arasA�ndaki iliAYkileri ayA�rt edebilmesi, geometrik AYekilleri A�AYrenerek estetik bir bakA�AY aA�A�sA� kazanmasA�nA� amaA�lamaktayA�z.
TA?m bu A�alA�AYmalarA�mA�zA� kurumumuzun eAYitim koordinatA�rA?, aile ve A�ocuAYun A�rgA?n eAYitimine devam ettiAYi okulundaki psikolojik danA�AYman ve rehber A�AYretmeni, sA�nA�f A�AYretmeni ve branAY A�AYretmenleri ile koordineli bir AYekilde yA?rA?tmekteyiz. Bu koordinasyonun amacA�, A�ocuAYa A�AYretilmeye A�alA�AYA�lan becerinin A�ocuAYun daha hA�zlA�, etkili ve kalA�cA� bir AYekilde A�AYrenmesini, bu A�AYretim yapA�lA�rken karAYA�laAYA�lan, A�ocuktaki davranA�AY problemlerinin koordinasyonlu bir AYekilde en aza indirilmesi veya sA�nmesini ve ailenin eAYitim sA?recine katA�lmasA�nA� amaA�lA�yoruz.
buy sildenafil, acquire lioresal.